Bezig met laden

Plaats reservewiel bij Buerstner t615

250 keer bekeken
  • Delen

Het reservewiel bij onze camper, een Buerstner t615, bouwjaar 2004, op Fiat Ducato 2.8 TDI, hangt onder de camper grofweg tussen de grijswatertank en de achteras. Ik heb het geprobeerd, maar weet nu al, dat het mij nooit gaat lukken bij een lekke band langs de weg het reservewiel er onderuit te halen. En dan houd ik er nog niet eens rekening mee, dat bij een lekke achterband het chassis nog lager hangt. Hè gebruiken van het reservewiel kan dus alleen als de camper op debuut of boven een smeerput staat. Is er iemand, die een oplossing weet om het reservewiel `op een andere, betere plaats te bevestigen?

Ik voorzag hetzelfde probleem. Het reservewiel staat nu in de schuur van m'n camper.

Ik kan dat probleem,ik heb een bandenliftje onder de camper gemonteerd ,die worden gebruikt bij Camperbussen.

Ik heb een andere camper gekocht waardoor ik het liftje niet meer nodig hebt, het wordt met 4 buoten gemonteerd in de gaten onder de bodem van de camperchassis die al zijn voorgemaakt bij de meeste campers.

Nw.prijs 395 euro. ik wil het verkopen voor 100 euro.

Bellen 0652642235.

Log in om te reageren.