Contact


Heb je een vraag aan de NKC, selecteer hieronder waar de vraag over gaat en vul het contactformulier in. De NKC streeft ernaar om binnen vijf werkdagen een reactie te geven. Hiervoor is het belangrijk dat het formulier zo volledig mogelijk ingevuld wordt.

Je kunt de vraag eventueel ook stellen op het NKC-forum.

E-mailen

Kies een afdeling en stel je vraag.






Appen, bellen of faxen

Kun je je vraag niet via e-mail stellen, kies hieronder dan de afdeling waar je mee wilt appen, bellen of faxen.

NKC Algemeen

De meestgestelde vragen van dit moment:

Telefoon: 033 - 467 70 70

WhatsApp: 06 - 539 829 59 (niet om te bellen)

Fax: 033 - 467 70 79

Bereikbaar: maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Verzekeringen

NKC streeft ernaar binnen 5 werkdagen te reageren.

Vanwege grote drukte bij team Verzekeringen is het mogelijk dat een reactie op jouw bericht langer duurt dan je van ons bent gewend. Dit vindt de NKC erg vervelend. Hopelijk heb je daar begrip voor.

Kan het echt niet even wachten? Neem dan telefonisch contact op met NKC Verzekeringen. Onze excuses voor de mogelijke vertraging.


De meestgestelde vragen staan hieronder, klik op de vraag om het antwoord te zien:

1. Bij welke bedrijven kan ik schade aan mijn camper laten herstellen?
2. Ik heb een verzekering via de website afgesloten. Ben ik nu echt verzekerd als ik de camper ophaal?
3. Hoe wordt mijn no-claimkorting bepaald?
4. Moet ik een aanvullende pechhulpdekking van de ANWB sluiten als mijn camper via de NKC Uitgebreid casco is verzekerd?
De hulpverlening omvat in het buitenland:
- repatriëring van jouw beschadigde camper naar Nederland (met aanhangwagen),
- vervoer naar de eindbestemming of repatriëring van de inzittenden inclusief eventuele huisdieren;
- huur van een vervangende camper (indien beschikbaar);
- het ter beschikking stellen van een (vervangende) bestuurder;
- verzenden van onderdelen.
Alleen die kosten worden vergoed welke zijn gemaakt in overleg met SOS International.

 


WhatsApp: 06 - 832 816 14 (niet om te bellen)

Telefoon: 033 - 467 70 80

Fax: 033 - 467 70 89

Bereikbaar: maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Advies

Actueel thema:
De Franse milieusticker: hoe zit dat nou precies?

Telefoon: 033 - 467 70 77 

Bereikbaar: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur.

Ledenadministratie

T: 033 - 467 70 70

Evenementen

Boek nu je evenement in het boekingssysteem. Klik hier.

Telefoon: 033 467 70 70

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Redactie

T: 033 - 467 70 70

Bereikbaar: maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Reizen

Boek nu je reis direct in het boekingssysteem. Klik hier.

Telefoon: 033 - 467 70 75

Bereikbaar: maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. 

Juridische Helpdesk

Telefoon: 033 - 434 29 86 

Bereikbaar: maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur.

De Juridische Helpdesk is voor NKC-leden onbeperkt en zonder extra kosten.

Een kwestie kan ook per e-mail worden voorgelegd via juridischehelpdesk@nkc.nl (vergeet niet het telefoonnummer te vermelden!). Binnen twee werkdagen krijgt u antwoord.

Lees hier verder voor meer informatie over de Juridische Helpdesk.


Klacht melden?

Heb je een klacht over een onderdeel van onze dienstverlening, een kantoormedewerker of een vrijwilliger? Dan kun je die bij ons melden. Gebruik voor reguliere vragen/opmerkingen alsjeblieft het bovenstaande formulier. Bekijk hier eerst de klachtenprocedure voordat je een klacht indient. Via dit formulier kun je je klacht bij ons melden.


Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Postadres

Postbus 424
3760 AK Soest

Bezoekadres

Amersfoortsestraat 124-D
3769 AN Soesterberg

Bankrekeningnummer NKC

Onder meer voor betalingen lidmaatschap en webwinkel:
IBAN: NL27INGB0003704837
BIC: INGBNL2A

Bankrekeningnummer NKC Verzekeringen

Uitsluitend voor verzekeringspremies:
AON NL81RABO0102689490 (inzake NKC)

Btw-nummer

NL00.73.55.397.B01

KvK-nummer

40119174