Algemeen
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 09.00 – 16.30 uur.
033 467 70 70
Verzekeringen
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 09.00 – 16.30 uur.
033 467 70 80
Op dit moment is het erg druk. Daarom is de afdeling Verzekeringen tot en met 4 oktober telefonisch bereikbaar tussen 9-12 en 13-16 uur. Een wijziging doorgeven kan ook online via uw Mijn Verzekeringen.
Je kunt ook altijd een mail sturen naar [email protected] en voor Verzekeringen: [email protected]
033 467 70 70
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 9.00 – 16.30 uur.
Je kunt ons ook een mail sturen: [email protected]
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 09.00 – 16.30 uur.
Op dit moment is het erg druk op onze afdeling. Daarom is de afdeling Verzekeren tot en met 4 oktober telefonisch bereikbaar tussen 9-12 en 13-16 uur. Een wijziging doorgeven kan ook online via uw Mijn Verzekeringen en we zijn altijd per mail bereikbaar op [email protected].
SOS-alarmcentrale
Heb je spoedeisend hulp nodig in het buitenland en heb je de NKC Reisverzekering? Bel dan 088-98 00 420.
033 467 70 77
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 09.00 – 16.30 uur.
Je kunt ons ook een mail sturen: [email protected]
033 467 70 87
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 9.00 – 16.30 uur.
033 467 70 75
Telefonisch bereikbaar:
Ma t/m vr van 9.00 – 16.30 uur.
Staat je vraag er niet tussen? Vul dan onderstaand contactformulier in.
Postadres
Postbus 424
3760 AK Soest
Btw-nummer
NL00.73.55.397.B01
KVK-nummer
40119174
NKC
Onder meer voor betalingen lidmaatschap en webwinkel:
IBAN: NL27INGB0003704837
BIC: INGBNL2A
NKC-Verzekeringen
Uitsluitend voor verzekeringspremies:
AON NL81RABO0102689490
Heb je een klacht over een onderdeel van onze dienstverlening, een kantoormedewerker of een vrijwilliger? Dan kun je die bij ons melden. Gebruik voor reguliere vragen/opmerkingen bovenstaand contactformulier.
Bekijk hier eerst de klachtenprocedure voordat je een klacht indient. Via dit formulier kun je je klacht bij ons melden.