Dit kan je helpen

FAQ

Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over Campercontact. Vind je geen passend antwoord op je vraag of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

west
Terug

Campercontact

Het PRO+ abonnement voor NKC-leden

Waarom werkt mijn PRO+ abonnement niet?

Het is nodig om in te loggen om toegang te krijgen tot de PRO+ versie. Controleer of je bent ingelogd met het juiste e-mailadres.

Zie ook: Ik heb een PRO+ abonnement als NKC-lid, maar zie alleen de gratis versie. Wat gaat er mis?

Hoe kan ik zien of mijn PRO+ abonnement actief is?

Je kunt zien of de PRO+ versie actief is door te kijken naar de groene cirkel linksboven in je scherm bij ‘Account’. Als het abonnement actief is, staat daar ‘PRO’ in het rood.

Wil je het zeker weten? Ga dan naar ‘Account’ en open in het menu het kopje ‘Mijn aankopen’. Daar kun je controleren of je PRO+ abonnement actief is en correct wordt weergegeven.

Ik heb een PRO+ abonnement als NKC-lid, maar zie alleen de gratis versie. Wat gaat er mis?

Het PRO+ abonnement is gekoppeld aan het e-mailadres dat bij de NKC bekend is. Om de PRO+ versie te gebruiken, moet je inloggen met hetzelfde e-mailadres als waarmee je bij de NKC geregistreerd staat. Zorg er dus voor dat je het juiste e-mailadres gebruikt.

Bij ‘Account’ kun je naast je gebruikersnaam klikken om je volledige profiel te bekijken. Daar zie je onder je gebruikersnaam met welk e-mailadres je bent ingelogd.

Is dit e-mailadres anders dan dat van je NKC-registratie? Log dan uit en opnieuw in met het juiste e-mailadres.

Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd op mijn NKC-account. Heeft dat gevolgen voor PRO+?

Als je je e-mailadres hebt gewijzigd op je NKC-account, wordt dit niet automatisch aangepast bij Campercontact. De PRO+ versie blijft gekoppeld aan het oude e-mailadres.

Stuur een e-mail naar [email protected], zodat wij je nieuwe e-mailadres kunnen bijwerken en je weer toegang krijgt tot je PRO+ abonnement.

Ik heb Campercontact PRO+ aangekocht maar ben NKC-lid

Als NKC lid heeft u recht op een gratis PRO+ abonnement. Het kan gebeuren dat u door een fout in de app per ongeluk de PRO+ versie heeft bijgekocht.

Stuur in dit geval een mail naar [email protected] met uw lidnummer en e-mailadres. Wij kunnen dan kijken of u recht heeft op een restitutie van het dubbele abonnement.

Dit kan alleen als u het extra abonnement heeft aangekocht terwijl u al lid was van de NKC.

Camperroutes

Ik heb voorheen een camperroute gekocht op Campercontact maar zie deze niet terug.

Voorheen kon je routes aankopen in de Campercontact app. De aangekochte routes kun je terugvinden tussen de overige routes.

Ook zat er voorheen een PDF bestand van de route bij de aankoop, deze kun je terugvinden bij ‘Mijn profiel’ en dan ‘Aangekochte routes PDF’.

Ik heb een route gekocht na 30 maart 2022, zie ik deze in Campercontact?

Indien je na 30 maart 2022 een route hebt gekocht bij NKC is deze niet altijd zichtbaar in Campercontact. Sommige routes overlappen en vind je terug tussen de routes, maar de meeste routes die je aanschaft via NKC kun je digitaal terugvinden in de Tripplans app.

Een vraag die hier niet staat?

Kijk voor meer veelgestelde vragen op de website van Campercontact: Veelgestelde vragen

Deel pagina