Dit kan je helpen

FAQ

Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze shop. Vind je geen passend antwoord op je vraag of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

west
Terug

Shop

Hoe kom ik aan de kortingscode voor leden?

Als je inlogt in Mijn NKC vind je op de verkooppagina een code waarmee je in jouw winkelmandje de korting kunt verrekenen.

Kan ik dit product met spoed bestellen?

Wij handelen alle bestellingen zo snel mogelijk af. Daar kunnen we niet in versnellen. Dit product wordt pas gedrukt als jij het hebt besteld dus wij leveren niet uit voorraad. Het product wordt verzonden binnen 5 werkdagen.

Kan ik producten terugsturen?

Als consument heb je het recht om producten uit onze webshop binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen terug te sturen. Het product mag uiteraard niet gelezen zijn.

Stuur het product naar:

NKC t.a.v. Administratie
Postbus 424
3760 AK Soest

Belangrijk: voeg iets bij waaruit wij kunnen opmaken wie jij bent. Dus de originele pakbon (Delivery Note) of een briefje met naam, adres, woonplaats en e-mailadres.

Voor de retourzending betaal je zelf voor de portokosten.

Zodra wij het product hebben ontvangen zetten we de retourbetaling in gang. Je ontvangt dan ook een e-mail.

Kan ik het product laten opsturen naar een ander adres dan mijn adres?

Ja, tijdens het bestelproces kun je aangeven wat jij als factuuradres (jouw adres) wilt aangeven en wat je als verzendadres wilt aangeven. Zo kun je het product ook schenken via de post.

Kan ik het product ook laten opsturen naar België?

Ja, tijdens het bestelproces kun je ieder adres in Nederland en België opgeven. Voor België betaal je wel een bijdrage aan de (hogere) portokosten.

Als ik meerdere producten bestel, moet ik dan per product afrekenen?

Ja, helaas is onze webshop nog niet ingericht op het vullen van een winkelmandje. Dit gaat in de toekomst wel komen, maar op dit moment moet je per order apart bestellen en afrekenen. Tenzij je voor het pakket met de vijf inspiratiegidsen kiest.

Ik kon deze producten als lid indertijd gratis krijgen. Waarom moet ik er nu voor betalen?

Deze producten zijn indertijd gedrukt in een beperkte oplage. Daardoor hebben we veel mensen moeten teleurstellen. Door ze nu weer als print-on-demand beschikbaar te maken kunnen we de producten alsnog leveren. De kosten die je nu betaalt zijn voor het drukken, het verpakken en het versturen. Je kunt het product ook online bekijken, de link staat op de productpagina en op nkc.nl/inspiratiegidsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

De bestelling van gedrukte inspiratiegidsen kun je niet annuleren want jouw bestelling wordt meteen doorgestuurd naar de drukker en daar wordt jouw boekje per stuk speciaal voor jou gedrukt. Je kunt je order dus niet meer annuleren. Je kunt het boekje binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen, dan krijg je ook je aankoopsom terug, maar daarvoor betaal je zelf de verzendkosten.

Voor andere producten geldt dat de bestelling geannuleerd kan worden zolang de zending niet verstuurd is. Neem contact op met [email protected].

Kan ik zien wat de status is van mijn bestelling?

Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen gaan we voor je aan de slag. Zodra je producten zijn verzonden, ontvang je een track-and-tracecode.

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Maak een foto van de beschadiging zodat wij die kunnen beoordelen. Maak ook een foto van de achterkant van het product, waarop de QR-code duidelijk zichtbaar is. Stuur deze foto’s samen met jouw naw-gegevens naar [email protected]. Je krijgt dan een nieuw exemplaar toegestuurd.