Veelgestelde vragen over publicaties in de webshop

Veelgestelde vragen over publicaties in de webshop
  • Hoe kom ik aan de kortingscode voor leden?

    Als je inlogt in Mijn NKC vind je op de verkooppagina een code waarmee je in jouw winkelmandje de korting kunt verrekenen. 

  • Kan ik dit boekje met spoed bestellen?

    Dit boekje wordt pas gedrukt als jij het hebt besteld dus wij leveren niet uit voorraad. Daardoor is het ook niet mogelijk om met spoed te leveren. Het boekje wordt verzonden binnen 5 werkdagen.

  • Hoe kan ik het boekje terugsturen?

    Als consument heb je het recht om publicaties uit onze webshop binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen terug te sturen. Het boekje mag uiteraard niet gelezen zijn.

    Stuur het boekje naar:

    NKC t.a.v. Administratie
    Postbus 424
    3760 AK Soest

    Belangrijk: voeg iets bij waaruit wij kunnen opmaken wie jij bent. Dus de originele pakbon (Delivery Note) of een briefje met naam, adres, woonplaats en e-mailadres.

    Voor de retourzending betaal je zelf voor de portokosten.

    Zodra wij het boekje hebben ontvangen zetten we de retourbetaling in gang. Je ontvangt dan ook een e-mail.

  • Kan ik het boekje laten opsturen naar een ander adres dan mijn adres?

    Ja, tijdens het bestelproces kun je aangeven wat jij als factuuradres (jouw adres) wilt aangeven en wat je als verzendadres wilt aangeven. Zo kun je het boekje ook schenken via de post.

  • Kan ik het boekje ook laten opsturen naar België?

    Ja, tijdens het bestelproces kun je ieder adres in Nederland en België opgeven. Voor België betaal je wel een bijdrage aan de (hogere) portokosten.

  • Als ik meerdere boekjes bestel, moet ik dan per boekje afrekenen?

    Ja, helaas is onze webshop nog niet ingericht op het vullen van een winkelmandje. Dit gaat in de toekomst wel komen, maar op dit moment moet je per order apart bestellen en afrekenen. Tenzij je voor het pakket met de vier inspiratiegidsen kiest.

  • Ik kon deze boekjes als lid indertijd gratis krijgen. Waarom moet ik er nu voor betalen?

    Deze boekjes zijn indertijd gedrukt in een beperkte oplage. Daardoor hebben we veel mensen moeten teleurstellen. Door ze nu weer als print-on-demand beschikbaar te maken kunnen we de boekjes alsnog leveren. De kosten die je nu betaalt zijn voor het drukken, het verpakken en het versturen. Je kunt het boekje ook online bekijken, de link staat op de productpagina en op nkc.nl/inspiratiegidsen

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Nee, jouw bestelling wordt meteen doorgestuurd naar de drukker en daar wordt jouw boekje per stuk speciaal voor jou gedrukt. Je kunt je order dus niet meer annuleren. Je kunt het boekje binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen, dan krijg je ook je aankoopsom terug, maar daarvoor betaal je zelf de verzendkosten.

  • Kan ik zien wat de status is van mijn bestelling?

    Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen wordt op werkdagen binnen 1,5 uur jouw persoonlijke boekje gedrukt. Zodra deze is geproduceerd en verzonden, ontvang je een track-and-tracecode.

  • Mijn boekje is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

    Maak een foto van de beschadiging zodat wij die kunnen beoordelen. Maak ook een foto van de achterkant van het boekje, waarop de QR-code duidelijk zichtbaar is. Stuur deze foto’s samen met jouw naw-gegevens naar [email protected]. Je krijgt dan een nieuw exemplaar toegestuurd.