Inloggen / Account
Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over jouw account en inloggen. Vind je geen passend antwoord op je vraag of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
-
Wat is Mijn NKC?
Mijn NKC is de persoonlijke omgeving voor NKC-leden. In deze omgeving vind je informatie over je huidige lidmaatschap, kun je gegevens wijzigen, facturen inkijken en je boekingen van evenementen en groepsreizen inzien. Ook het lidmaatschap opzeggen kan heel eenvoudig via Mijn NKC. Door in te loggen met je account, krijg je daarnaast toegang tot de diverse ledenvoordelen.
-
Hoe kan ik inloggen op nkc.nl?
Voor de Mijn NKC-omgeving en voor Campercontact werken we met dezelfde login, zodat je moeiteloos van NKC-producten gebruik kunt maken. Dit geldt voor het boeken van reizen, events en academy-activiteiten.
Let op! Gebruik voor zowel nkc.nl als op Campercontact hetzelfde e-mailadres, het e-mailadres dat binnen je NKC-lidmaatschap bekend is. Dat e-mailadres is gekoppeld aan je lidnummer, zodat we jou herkennen als NKC-lid. Hierdoor krijg je bijv. automatisch toegang tot de PRO-versie van Campercontact en de vele ledenvoordelen.
-
Ik heb mij net aangemeld als NKC-lid. Kan ik meteen inloggen?
Na het ontvangen van je aanmelding voor het NKC-lidmaatschap, wordt gecontroleerd of de gegevens correct zijn ingevuld. Is dat allemaal in orde, dan wordt het lidmaatschap bevestigd en ontvang je een e-mail waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken voor je account.
Voor het boeken van reizen, events en academy-activiteiten, voor de Mijn NKC-omgeving en voor Campercontact werken we met dezelfde login, zodat je moeiteloos van al deze NKC-producten gebruik kunt maken.
-
Mijn wachtwoord werkt niet (meer). Wat nu?
Weet je je wachtwoord niet meer? Of ben je net lid geworden en log je voor het eerst in op de Mijn NKC-omgeving? Dan is een nieuw wachtwoord aanmaken noodzakelijk. Ga naar naar het inlogscherm. Klik vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’ en vervolgens op 'Wachtwoord opnieuw instellen'. Je ontvangt dan een e-mail met instructies om je wachtwoord te wijzigen. Let op: in sommige gevallen komt deze mail in de map ‘ongewenste e-mail’ of ‘spam’ terecht. De e-mail wordt direct verzonden, dus kijk ook in deze map als je de e-mail niet in je inbox aantreft.
-
Tijdens de registratie krijg ik een melding dat mijn e-mailadres reeds in gebruik is. Wat nu?
Dat wil zeggen dat je eerder al een account hebt aangemaakt met dit e-mailadres. Misschien is dat voor Campercontact geweest? Mijn NKC en Campercontact maken beiden gebruik van hetzelfde account. Klik op ‘Terug’ en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Ben je het wachtwoord vergeten, klik dan op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
-
Hoe voer ik wijzigingen door in mijn accountgegevens?
In mijn NKC kun je een adres-, e-mail- of telefoonnummerwijziging doorgeven door te klikken op ‘Mijn gegevens inzien/wijzigen’. Daar wis je de oude gegevens en vul je de nieuwe gegevens in. Klik op ‘Opslaan’ om de wijziging te bevestigen. Aansluitend ontvang je een e-mail met daarin de gewijzigde gegevens. Ook kun je het type lidmaatschap wijzigen in Mijn NKC. Dit is altijd mogelijk, maar de wijziging gaat pas in voor het volgende kalenderjaar. Ga hiervoor naar ‘Wijzig lidmaatschap’, vink het gewenste lidmaatschap aan en klik op ‘Opslaan’. Voor gegevens die niet via Mijn NKC gewijzigd kunnen worden, kun je via ons contactformulier een verzoek sturen.