Klachtenprocedure

Als wij niet aan jouw verwachting voldoen

We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met de manier waarop we jou van dienst zijn. Soms kan het helaas zijn dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Dan horen we dat graag. Samen zorgen we voor een oplossing.

Hoe kun je een klacht indienen?

Telefonisch 
De snelste manier om een klacht in te dienen is als je telefonisch contact met ons opneemt. 

Online klachtenformulier 
Je kunt ook gebruikmaken van ons 
online klachtenformulier.

Wanneer kun je na het invullen van het online klachtenformulier antwoord verwachten?

Wij proberen binnen vijf werkdagen contact op te nemen. Bent u niet tevreden met de oplossing?

Kom je er samen met ons niet uit? 

Geef dit dan telefonisch of per mail bij ons aan. De manager van Service & Contact of de manager  Verzekeringen neemt de behandeling van de klacht over en komt er zo spoedig mogelijk op terug.Mocht dit vervolgens niet aan jouw verwachting voldoen, is de laatste stap dat de klacht wordt overgenomen door de directeur-bestuurder. Wanneer de klacht wordt overgenomen door de directeur-bestuurder houdt dan rekening met een maximale afhandeltijd van drie weken. 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Zijn wij er in het geval van een verzekering dan nog niet in geslaagd om de klacht naar tevredenheid op te lossen? Dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Een klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als je eerst onze klachtprocedure hebt doorlopen.

Dankzij jouw suggesties verbeteren wij onze dienstverlening

Wij vinden het belangrijk om van jou te horen wat jij van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer je niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag.