Veelgestelde vragen lidmaatschap


Klik op een vraag om het antwoord te bekijken.

1. Tot wanneer loopt mijn lidmaatschap?


2. Hoe kan ik opzeggen?


3. Kan ik een verzekering afsluiten zonder dat ik lid ben van de NKC?


4. Als mijn verzekering stopt, stopt dan ook automatisch het lidmaatschap?


5. Als ik mijn lidmaatschap opzeg, kan ik dan nog verzekerd blijven?


6. Hoe vaak verschijnt het magazine Kampeerauto?


7. Wanneer komt de nieuwe NKC/CCI-combicard?


8. Is de vervaldatum op de NKC/CCI-combicard hetzelfde als de einddatum van het lidmaatschap?


9. Waarom is de einddatum van de NKC/CCI-combicard anders dan de einddatum van het lidmaatschap?


10. Wanneer komen de ACSI-gidsen voor het volgend jaar?


11. Is het mogelijk de ACSI-gids eerder te ontvangen?


12. Kan ik de ACSI-gidsen op een ander adres ontvangen?


13. Hoe kan ik mijn adres en/of e-mailadres wijzigen?


14. Hoe kan ik een automatische incasso of rekeningnummerwijziging doorgeven?


15. Wanneer ontvang ik de jaarlijkse contributiefactuur?


16. Waar kan ik mijn factuur vinden op de website?


17. Ik heb een herinnering ontvangen, maar ik heb de factuur niet ontvangen.


18. Geldt de machtiging voor de incasso voor verzekeringen ook voor de contributie?


19. Hoe kan ik zien of de betaling voor het lidmaatschap bij de NKC binnen is?


20. Wanneer wordt mijn contributie geïncasseerd?


21. Naar welk IBAN nummer dient de contributie te worden voldaan?


22. Naar welk IBAN nummer dient de verzekeringspremie te worden voldaan?