Meldpunt voor bedreigde klanten


NKC kreeg verschillende klachten van mensen die net een camper kochten. Ze werden bedreigd door de bedrijven waar ze de camper kochten wanneer ze een negatieve recensie op internet plaatsten.

Naar aanleiding van deze kwestie richtte NKC een meldpunt op. Diverse landelijke media gaven hier aandacht aan, waaronder Omroep Max en de Volkskrant. Het artikel dat je op de foto ziet, komt uit het Algemeen Dagblad.

Meest actuele nieuwsberichten


  • De AVG komt eraan

    De nieuwe privacywet wordt per 25 mei in werking gesteld. Hoe bereiden bedrijven zich hier op voor? Hans Inkenhaag, manager bedrijfsvoering van de NKC vertelt.

  • Klaar voor de zomer

    In het magazine VRIJ, de weekendbijlage van De Telegraaf, vertelt Eva Bosman over haar camper. De NKC geeft cijfers over het aantal campers in Nederland.

  • Vraag naar camperplaatsen stijgt

    In het Algemeen Dagblad werd aandacht besteed aan de groei van de vraag naar camperplaatsen. Hans Pronk, camperplaatsspecialist bij de NKC, geeft als suggestie om locaties te ontwikkelen bij agrarische bedrijven.

Naar nieuwsoverzicht