Bezig met laden

Campercontact-app (Android): geen foto's bij camperplekken

767 keer bekeken
  • Delen

Tot voor kort draaide de NKC-Campercontact-app (Android) prima. Echter nu zie ik bij de camperplekken geen of slechts 1 foto. Dat was toch alleen als je off-line bent? Ik ben ON-line via wifi.

Wat gaat hier fout?

 


Dit is een bug in de app. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Als u uw emailadres doorgeeft aan servicedesk@nkc.nl, dan kunnen zij u op de hoogte brengen als de problemen verholpen zijn. Geef in de mail wel kort aan waar u van op de hoogte gehouden wilt worden.

Is die bug al opgelost want ik heb hier het zelfde probleem, ik gebruik Android 6.

En telkens weer opnieuw de app verwijderen en alles opnieuw downloaden duurt erg lang, de kaarten en de foto's zijn bij elkaar ongeveer 1,5 GB.

Tevens zou het handiger zijn dat de foto's bij de kaarten download zitten, nu eerst al die foto's downloaden (zijn er nog al wat) plus dat ik niet naar bepaalde landen ga dus ook niets aan die foto's heb.

Met eventueel een keuze dat je geen foto's wil downloaden.

het is een mooie app maar zitten wel haken en ogen aan, ik had een 2 din Parrot Smart Astroide en heb nu speciaal hier voor een nieuw device gekocht omdat de Parrot de app niet kon draaien i.v.m. geheugen en Androide versie.

Met vriendelijke groet,

Albert.

PS. kan toch allemaal niet zo moeilijk zijn, ik doe voor beroep zelf software schrijven op Linux en als ik het kan! :-)

 

Bij mij werkt de app weer zoals het hoort op een Samsung Galaxy 3 light.

 

 

 

 

Zelfde probleem, twee dagen lid en app werkt niet meer naar behoren, offline geen foto's meer. foto's opnieuw gedownload probleem niet opgelost.

Wat kan de oplossing zijn. 

Vragen over de app kunnen het beste gesteld worden via de mail op info@campercontact.nl.

Log in om te reageren.