Bezig met laden

Update snooper vsn s9000 ventura

408 keer bekeken
  • Delen

Beste camperaar.

Ik probeer mijn snooper te updaten (Snooper VSN S9000 Ventura). In het programma wordt gevraagd om het diveice middels een usb met elkaar te verbinden. Als ik dit doe komt er echter geen verbinding tot stand. Heeft iemand dezelfde ervaring en hiervoor misschien de oplossing? Uiteindelijk moet de update op mijn SD kaart (8gb) gezet worden.

Wie zou mij hierin van advies kunnen voorzien. 

Sowieso al heel erg bedankt voor de interesse om mijn probleem te lezen.

Met vriendelijke groet

Martin Ligtenberg. 

Wij hebben ook problemen gehad met het up-daten van de kaarten voor onze snooper 7000 ondanks dat we al een nieuwe kaart voor ruim €50,-- hadden aangeschaft.

Na wat heen en weer gemaild te hebben, bleek dat de surfer in Engeland niet goed werkte.

We hebben de kaarten nu binnen.

Email naar snooper Engeland  en het moet goed komen 

Familie de Git

De Snooper heb ik ge-updated (niet de kaarten, maar het systeem) door het sd-kaartje eruit te halen, in de computer thuis te stoppen en daarna weer in de Snooper. Is goed gegaan.

Overigens: ik vind die Snooper (zat in de camper toen we hem kochten) een ramp: in principe staat altijd de radio aan, het is toeval als we stembegeleiding hebben, het aanraakscherm werkt niet makkelijk en je moet na herstarten (bijv. na het tanken of een pauze) helemaal opnieuw opstarten. Zijn onze problemen herkenbaar of is het apparaat na 5 jaar gewoon op?

De snooper die ik heb werkt niet naar behoren diverse malen naar snooper uk gemaild maar geen antwoord gekregen. Mijn touscreen werkt niet. Display doet het wel. Ik lees dat iemand nieuwe software heeft geladen maar hoe zou dat dan moeten? Lcd scherm werkt immers niet. Of zou hey kunnen zijn dat je het aanraakscherm aan en uit kunt zetten? Wie o wie zou kunnen helpen. Met vr gr Jan
De snooper die ik heb werkt niet naar behoren diverse malen naar snooper uk gemaild maar geen antwoord gekregen. Mijn touscreen werkt niet. Display doet het wel. Ik lees dat iemand nieuwe software heeft geladen maar hoe zou dat dan moeten? Lcd scherm werkt immers niet. Of zou hey kunnen zijn dat je het aanraakscherm aan en uit kunt zetten? Wie o wie zou kunnen helpen. Met vr gr Jan

Ik heb ook een Snooper AVN S9000 en heb hem 3 jaar in mijn camper. Van begin af aan problemen gehad met het updaten van mijn kaart europa en de POI van ACSI en Facile an Route. Bij dit type moet de kleine micro disk in een  adapter SD kaart gestoken worden en dan in Uw coputer. Hierbij werkt het gratis te downloaden Snooper Mapupdater. onder windows 7 of 10. (Pas op niet in Apple computers.)  Wel eerst de versie van in de navigatie aan wezige kaart en de code voor aanvragen nieuwe software opschrijven. ( Staat in te downloade handleiding.)Soms moet je 5 keer hetzelfde herhalen en plotseling werkt het. Ik heb ook al een nieuwe micro kaart moeten kopen,omdat deze niet herkend werd. Er is een bedrijf in Nederland, Truckerswereld.nl , die via de groep in Duitsland  hulp bied.  (Truckerswereld  mob.nr 0628671007 ) ok zoek op internet/

28-mei 2018,  Ben Borgman

Ik heb ook een Snooper AVN S9000 en heb hem 3 jaar in mijn camper. Van begin af aan problemen gehad met het updaten van mijn kaart europa en de POI van ACSI en Facile an Route. Bij dit type moet de kleine micro disk in een  adapter SD kaart gestoken worden en dan in Uw coputer. Hierbij werkt het gratis te downloaden Snooper Mapupdater. onder windows 7 of 10. (Pas op niet in Apple computers.)  Wel eerst de versie van in de navigatie aan wezige kaart en de code voor aanvragen nieuwe software opschrijven. ( Staat in te downloade handleiding.)Soms moet je 5 keer hetzelfde herhalen en plotseling werkt het. Ik heb ook al een nieuwe micro kaart moeten kopen,omdat deze niet herkend werd. Er is een bedrijf in Nederland, Truckerswereld.nl , die via de groep in Duitsland  hulp bied.  (Truckerswereld  mob.nr 0628671007 ) ok zoek op internet/

28-mei 2018,  Ben Borgman

Log in om te reageren.