Bezig met laden

tomtom 1005 ellende; start niet meer

293 keer bekeken
  • Delen

Sinds enige weken start de Tomtom 1005 Camper niet meer. Op  

www.camperforum.nl

staan adviezen, tips ed. Toch lukt het me maar niet. 

Ik begrijp dat het te maken heeft me een te grote kaart en het niet meer ondersteunen van t type door Tomtom. 

Nu heb ik twee vragen:

1. wie heeft de gouden tip om 'dat ding' weer aan t werk te krijgen en 

2. deze dure TT is via de NKC met korting gekocht. Wat vindt de NKC en wat kunnen ze doen om dit te verhelpen?

Beste, TomTom risetten door de aanknop 15 a 20 sec ingedrukt te houden. Dit eerst proberen. groetjes.

Inderdaad aan uit knop zolangs ingedrukt houden tot er kleine witte lettertjes op zwart scherm komen dan pas loslaten.

een eventuele sd kaart eerst verwijderen en dan alsnog zelfde procedure kan ook helpen

sucses

Wij hebben de zelfde problemen. Start dan weer op en even later stop ie er mee.  Ook de reset truck gedaan maar helpt niet. Ik vermoet dat de batterij het begeven heeft. Als ik hem oplaad dan blijft het rode indicatie lichtje branden ook na een aantal uren..Wanneet we weer thuis zijn stuur ik hem op naar een reparatie bedrijf om hem te laten repareren want bij TT hoef je na 5 jr niet meer aan te komen. Hopelijk kunnnen die mannen mij helpen. Anders is een TT na 5 jr toch een duur navigatie apparaat.

Probeer Tom Tom te bellen het nummer war ik nog heb is 0208501007

Ik heb TomTom start  25 

Altijd goed geholpen

Up date s maken is belangrijk

Ook op internet te vinden

Gr Ineke

Log in om te reageren.