Bezig met laden

handleiding programering hefbed project 2000 Challenger 290

1149 keer bekeken
  • Delen

bij het uitvallen van de stroom is de programering van de vooringestelde hoogte gewist

wie kan mij helpen om deze terug in te stellen

dank bij voorbaat

ik zit met hetzelfde probleem.

Als u hier een reactie op ontvangt, zou ik het op prijs stellen dat u me dit zou doorgeven.

mijn e-mail verhoeven.paul@telenet.be

Dank u Paul

Wat te doen als het project 2000 elektrische bed het niet meer doet? Dit gebeurde bij mij tgv te lage spanning van de huishoudaccu.
Herprogrammeren! Met draaiende motor of op 220 volt.

1 - Schakel alles uit en weer in. Het rode lampje achter het driehoekje knippert waarschijnlijk.
2 - Start programmamodus - druk tegelijkertijd enkele seconden op het knopje 'omhoog' en de resetknop (bij mij verborgen maar voelbaar tussen de knopjes 'omhoog' en 'omlaag') - het groene lampje achter het steeksleutelsymbool gaat branden
3 - zorg dat het bed op de laagste stand ondersteund kan worden en druk en houdt ingedrukt de knop 'omlaag' - het bed zal geheel dalen tot op de steunen (houdt de knop ingedrukt), de hangbanden ontspannen geheel en vervolgens zal het bed stijgen (houdt de knop nog steeds ingedrukt) tot boven aan toe en vervolgens met de autostop eindigen in de hoogste stand
4 - herhaal deze procedure door de knop 'omhoog' in te drukken en ingedrukt te houden
(zo nodig opnieuw in de programmamodus brengen)
5 - laat nu het bed zakken tot de tussenhoogte, en druk vervolgens tegelijkertijd op de knop 'omlaag'en 'reset', de lampjes 'omhoog'en 'omlaag' lichten op; laat vervolgens het bed zakken tot te laagste stand en druk dan weer tegelijk op beide knoppen
6 - laat het bed nu stijgen met de knop 'omhoog' tot de gewenste tussenstand en druk tegelijkertijd op de beide knoppen en vervolgens nog eenmaal op de stand 15 cm onder de hoogste stand deze procedure.
7 - laat het bed nu stijgen tot de autostop - alle lampjes doen weer normaal en het werkt weer!

Log in om te reageren.