Bezig met laden

Handleiding Hymer 654 SL Gold Edition

849 keer bekeken
  • Delen

Wie weet waar ik deze Nederlandse handleiding kan vinden.

hallo Manuela,

wij hebben een Gebruiksaanwijzing van de Hymer Tramp 654 SL 

Dus niet van de gold uitvuitvoering. 

Maar veel zal het zelfde zijn.

laat maar weten of je intinteresse hebt

Deze reactie is het juiste antwoord

Beste Wietse

Ik heb hier zeker belangstelling voor. Heb je de handleiding toevallig digitaal?

Groet, Manuela

hallo Manuela,

ik heb deze digitaal.

ik heb alleen geen idee hoe ik aan je emailadres kan komen.

ik denk dat het niet verstandig is dit te delen hier.

Nadat ik het document heb ontvangen zal ik dit bericht verwijderen.

Alvast bedankt.

Groet, Manuela

Dag,

Hoewel in bezit van een gloednieuwe Hymercar Grand Canyon S zit er alleen een Duitse Bedienungsanleitung bij. De dealer blijft in gebreke of kan het niet leveren. Lastig te peilen.

De discussie heb ik gevolgd en zou het – ook als NKClid – bijzonder op prijs stellen als u de moeite zou willen doen om de Hyymerhandleiding Tramp 654  SL op te sturen. die u in uw bezit heeft. Zo kunnen we in ieder geval een aantal onderdelen in het Nederlands lezen en hoe te handelen.
Ik ben bij voorbaat al dankbaar als u tijd eraan wil besteden.

Met hartelijke groet,

R.Laudy,Castricum

P.S. In eerste instantie heb ik een 'gewone '' email gestuurd.Ik moet nog even wennen aan het forum en hoe het werkt.

Dag,

Hoewel in bezit van een gloednieuwe Hymercar Grand Canyon S zit er alleen een Duitse Bedienungsanleitung bij. De dealer blijft in gebreke of kan het niet leveren. Lastig te peilen.

De discussie heb ik gevolgd en zou het – ook als NKClid – bijzonder op prijs stellen als u de moeite zou willen doen om de Hyymerhandleiding Tramp 654  SL op te sturen. die u in uw bezit heeft. Zo kunnen we in ieder geval een aantal onderdelen in het Nederlands lezen en hoe te handelen.

Met hartelijke groet,

R.Laudy,Castricum

P.S. In eerste instantie heb ik een 'gewone '' email gestuurd.Ik moet nog even wennen aan het forum en hoe het werkt.

Dag,

Met hartelijke groet,

R.Laudy,Castricum

Beste R. Laudy,

Ik heb je het bestand per mail gestuurd.

Hartelijke groet,

Manuela

Dag Manuela,

Dit vind ik ontzettend aardig en heel erg leuk en... snel. Dank je wel. We gaan er goed gebruik van maken en geef het door als iemand er om vraagt. Goed doet, goed ontmoet !

Veel vakantieplezier in jullie eigen Hymer,

R.Laudy
Dag Manuela,

Dit vind ik ontzettend aardig en heel erg leuk en... snel. Dank je wel. We gaan er goed gebruik van maken en geef het door als iemand er om vraagt. Goed doet, goed ontmoet !

Veel vakantieplezier in jullie eigen Hymer,

R.Laudy

Log in om te reageren.