Bezig met laden

Handleiding Adria Coral 660 SP

4305 keer bekeken
  • Delen

Wij zijn sinds kort in het bezit van een Adria Coral 660 SP uit 2007, we kochten hem als occasion.

Er is echter geen handleiding bij van het Camper gedeelte, wel van de Fiat Ducato.

Kan iemand mij helpen aan de Nederlands handleiding of aan een kopie daarvan.

ik heb zelf een 660sp van 2012, maar de handleiding komt vrijwel overeen denk ik.

laat mar weten of je interesse hebt

Meneer of mevrouw Buustee,

Ik heb zeker intresse in de handleiding..... hoe kunnen we iets afspreken.

hallo, ik heb de handleiding digitaal als pdf bestand, ik kan hem u mailen, ik weet alleen niet of dit kan via dit forum

Fijn, ik heb een tijdelijk e-mail adres aan gemaakt n.l.: handleiding873@gmail.com, wilt u het daar naar toe mailen?

Hallo,

Zag de correspondentie en ik heb ook wel interesse in de handleiding. Hebben een Adria Coral 660 SP uit 2009 en ook geen handleiding over het campergedeelte.

Bestaat de mogelijkheid deze te mailen naar twinsd@xs4all.nl

Zou geweldig zijn en bij voorbaat dank.

Vr gr,

René Durieux

l

hallo camper vrienden ik ben sinds een week in bezit van coral 690 en heb ook geen boekje erbij  ( tweede hands ) heeft iemand een algemeen boekje te koop of pdf ?

alvast dank

Henk clarijs ossendrecht

Hallo campervrienden,

Ook ik ben op zoek naar een handleiding van een camper Adria Coral 660 SP uit 2007. Heeft iemand die ter beschikking?

Dank bij voorbaar voor een reactie,groet

Hans

Hallo mobi vrienden,

Wij hebben sinds 2009 een Adria Coral 680 SP, maar ik heb ook geen handleiding in het Nederlands van het campergedeelte.

Deze zou ik nu goed kunnen gebruiken, want ik ben op zoek naar de zekeringskast van de mobi, er is gisteren een zekering gesprongen, en mijn verwarming, ijskast doen het niet meer.

Dank bij voorbaat, groeten Marc Van de Winkel

email : marc_vdw@pandora.be

Hallo, ik deel jullie probleem,

Ik zoek zelf een handleiding voor een Adria Coral 650 uit 2008, of overeenkomstige handleiding.

Alvast bedankt

Henk

Email: henksjikke@mail.com

Log in om te reageren.