Bezig met laden

Fiat Ducato terugroepactie/campagne 6152

318 keer bekeken
  • Delen

Op mijn camper is terugroepactie 6152 (breukvorming EGR leiding) van toepassing. Hierover heb ik op 10 november een bericht gekregen. Op 27 dec 2017 de camper naar de dealer gebracht, waar werd geconstateerd dat de EGR leidng reeds was gescheurd na 4360km. De noodzakelijke onderdelen waren naar ik op 27-12-17 vernam op 9 januari 2018 te verwachten. Op 11 januari vernam ik dat ze voor het eerst op 26 januari verwacht werden. Op dinsdag 29 januari werd ik gebeld vanuit Italië met de mededeling dat de onderdelen op zijn vroegst op 9 februari zullen worden aangeleverd. Er is derhalve echt geen sprake meer van een redelijke reparatietermijn. Ik voel mij compleet in de steek gelaten en met mij waarschijnlijk nog velen. Bij mijn dealer staan op dit moment maar liefst 8 campers te wachten op onderdelen voor dezelfde terugroepactie. Uit perspublicaties heb ik begrepen dat de terugroepactie betrekking heeft op 38233 stuks. 

Graag verneem ik of meerdere camperbezitters een gelijke ervaring hebben.

 


Voor welke bouwjaren is die terugroepactie?

M.vr.gr.

Nico

 Het gaat om nieuwe Euro 6 modellen met de 2.3 liter multijet van februari 2016 tot juli 2017

Hier ook twee maanden op onderdelen gewacht, bus heeft al die tijd bij de dealer op de brug gestaan omdat de motor eruit lag. Terrein van dealer stond vol met wagens die op onderdelen wachtten. Tot overmaat van ramp inmiddels weer een brief ontvangen voor nieuwe terugroepactie op ander onderdeel. Ons is toegezegd dat dit onderdeel met 1 dag in huis is, hoeft niet uit Italië te komen en dat we kunnen wachten op de reparatie.

 

 

Hier ook twee maanden op onderdelen gewacht, bus heeft al die tijd bij de dealer op de brug gestaan omdat de motor eruit lag. Terrein van dealer stond vol met wagens die op onderdelen wachtten. Tot overmaat van ramp inmiddels weer een brief ontvangen voor nieuwe terugroepactie op ander onderdeel. Ons is toegezegd dat dit onderdeel met 1 dag in huis is, hoeft niet uit Italië te komen en dat we kunnen wachten op de reparatie.

 

 

Hier ook twee maanden op onderdelen gewacht, bus heeft al die tijd bij de dealer op de brug gestaan omdat de motor eruit lag. Terrein van dealer stond vol met wagens die op onderdelen wachtten. Tot overmaat van ramp inmiddels weer een brief ontvangen voor nieuwe terugroepactie op ander onderdeel. Ons is toegezegd dat dit onderdeel met 1 dag in huis is, hoeft niet uit Italië te komen en dat we kunnen wachten op de reparatie.

 

 

Hier ook twee maanden op onderdelen gewacht, bus heeft al die tijd bij de dealer op de brug gestaan omdat de motor eruit lag. Terrein van dealer stond vol met wagens die op onderdelen wachtten. Tot overmaat van ramp inmiddels weer een brief ontvangen voor nieuwe terugroepactie op ander onderdeel. Ons is toegezegd dat dit onderdeel met 1 dag in huis is, hoeft niet uit Italië te komen en dat we kunnen wachten op de reparatie.

 

 

Hier ook twee maanden op onderdelen gewacht, bus heeft al die tijd bij de dealer op de brug gestaan omdat de motor eruit lag. Terrein van dealer stond vol met wagens die op onderdelen wachtten. Tot overmaat van ramp inmiddels weer een brief ontvangen voor nieuwe terugroepactie op ander onderdeel. Ons is toegezegd dat dit onderdeel met 1 dag in huis is, hoeft niet uit Italië te komen en dat we kunnen wachten op de reparatie.

 

 

Hier ook twee maanden op onderdelen gewacht, bus heeft al die tijd bij de dealer op de brug gestaan omdat de motor eruit lag. Terrein van dealer stond vol met wagens die op onderdelen wachtten. Tot overmaat van ramp inmiddels weer een brief ontvangen voor nieuwe terugroepactie op ander onderdeel. Ons is toegezegd dat dit onderdeel met 1 dag in huis is, hoeft niet uit Italië te komen en dat we kunnen wachten op de reparatie.

 

 

Log in om te reageren.