Bezig met laden

Slechte ervaring met Carthago chic E line

544 keer bekeken
  • Delen

Rij vanaf 30/3/2018 met deze camper. Heb alleen ellende en storingen. Na elke reis sta ik weer een dag bij de dealer die zijn stinkende beste doet de ellende op te lossen. Helaas steeds weer nieuwe ellende. Welke lezer herkent dit en en welk advies heeft u voor me

Met mijn Carthago C-tourer Half-integr C-Tourier T143 light, van maart 2017, heb ik zelfde ervaring.

Heb er aan gedacht om hem in te ruilen maar wat er af gaat is echt te veel.

Dus deze maand maar weer bij dealer verder onder garantie repareren, gelukkig denken ze daar met je mee en willen ze je niet in de kou laten staan. Ik denk dat Carthago net als Hymer in het verleden te snel groeien en meer naar kwantiteit dan naar kwaliteit kijken.

Dag Ronald. Dank je voor het delen van je ervaring. Ik sprak onderweg twee keer een Duitse familie, 1 reed met E line en de ander met een nieuwe S line. De onvrede die ze uitten over de slechte kwaliteit van Carthago was giga. Een van hen had de fabriek gebeld. Ontmoette daar een zeer hooghartig en arrogante houding, en moest zich maar melden bij de dealer. De mensen in de werkplaats van mijn dealer zijn gelukkig welwillend. Maar na elke reis sta ik wel een halve dag of langer in de werkplaats. Vgr Bert.

Mazee, ik denk dat veel mensen een te hoge verwachting hebben van hun camper. Het is nu eenmaal zo dat alle campers worden gebouwd op een zo’n laag mogelijk gewicht, maar wij willen wel graag groot en ruim en alles erop en eraan. Dit gaat tenkoste van de kwaliteit. Kwaliteit weegt nu eenmaal zwaarder. bv rvs is zwaarder dan blik. Vroeger hadden wij een schip en daar is het gezegde; koop en boot en werk je dood. Soms denk ik dat ik een boot heb gekocht ipv een camper. Jullie rijden een Catthago en dat is echt een betere camper. Het is natuur lijk mogelijk dat je pech hebt met een ,,maandag” model. Geniet ervan en preventief onderhoud is belangrijk. Groet GvC

Log in om te reageren.