Bezig met laden

Garmin Camper 770 navigatie

477 keer bekeken
  • Delen

Ik wil deze zomer gebruik maken van vooraf geplande routes. Ik ben nu aan het proberen om routes te maken in GoogleMaps en om te zetten aar gpx files. Dat is prima gelukt. Ik exporteer deze route dan naar mijn Camper Garmin maar ik krijg het niet voor elkaar om deze bestaande route dan te openen. De vraag is dus hoe start ik een vooraf geplande route op mijn Camper Garmin.

Hallo ik heb ook de Garmin camper 770.

Vorig jaar heb ik een route gekocht van strand tot stad ( DK)   Als er een dag route gereden werd heb ik deze in Mapsoure s´avonds  op de laptop gemaakt en zonder probleem op de Garmin gezet.

Met Vriendelijke groet

Hendrie Broekhuis

hendrie.broekhuis@gmail.com

Hoi ik heb zelf een garmin600 maar dat maakt niets uit welk type je zou hebben.

Nu antwoord op je vraag maak op je PC mapsource aan en tevens base camp.Maak je route op mapsource en zet het over op bace camp.Doordat ik verscheiden keren routes heb uitgezet en overgezet op je Garmin is dit de beste oplossing.Bacecamp is een ramp om routes over te zetten.Mapsource is gebruiksvriendelijker. Het installeren  is gratis en eenvoudig.Heb net 4 routes in Zweden uitgezet en geen probleem.

Sorry een keer was genoeg

Zonder Basecamp zal het m.i. niet lukken, je zal de tussenliggende waypoint immers soft moeten maken.

Goedenavond heb zelf ook een garmin 770 en heb zojuist routes gemaakt in Basecamp in GPX bestand vervolgens de de garmin aangesloten even wachten tot hij word herkend en vervolgens de routes { 6 stuks } naar het intern geheugen van de garmin gesleept.Dan in de garmin de reisplanner openen hier staan nu de routes de juste route selecteren en rijden.

Log in om te reageren.