Wijziging incassodatum
Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over de wijziging van de maandelijkse incassodatum. Vind je geen passend antwoord op je vraag of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
-
Wat is de reden van deze aanpassing?
De NKC neemt de verzekeringen af bij AON. Uit efficiency en kosten oogpunt past AON haar administratieve systemen aan. Het incassomoment van alle klanten van AON, waaronder de NKC, wordt daarom aangepast zodat deze voor iedereen op dezelfde datum (de 1e van de maand) komt te liggen.
-
Mijn verzekeringspremie is twee keer geïncasseerd, hoe kan dat?
De verzekeringsmaatschappij heeft een administratieve wijziging doorgevoerd in de systemen waardoor je voortaan je premie aan het begin van de verzekerde periode betaalt en niet meer achteraf. Als het goed is, ben je hier eind april over geïnformeerd.
-
Ik betaalde toch al vooraf? Waarom nu nog eerder?
De premie die eind mei is/wordt betaald is voor de maand mei. Vanaf juni betaal je aan het begin van de maand in plaats van aan het eind van de maand. Zo incasseert de verzekeringsmaatschappij dus begin juni voor de maand juni.
-
Wat wordt de nieuwe incassodatum?
Als je de premie maandelijks betaalt, dan zal dit vanaf juni op de eerste werkdag van de maand worden geïncasseerd.
-
Kan ik zelf een nieuwe incassodatum opgeven?
Dit is helaas niet mogelijk, omdat het een geautomatiseerd systeem is dat voor alle maandelijkse betalers geldt.
-
Incasseren jullie nu alle premies tegelijk?
Nee, als nu ook al per polis wordt geïncasseerd, dan blijft dat zo.
-
Ik heb gestorneerd, wat nu?
Maak het bedrag s.v.p. handmatig over naar rekeningnummer NL 81 RABO 0102689490 ten name van AON inzake NKC. Vermeld hierbij je relatie- of factuurnummer.