Account

Hoe maak ik een account voor Mijn NKC aan?

Je kunt via deze link eenmalig een Mijn NKC-account aanmaken. Nadat je het registratieproces doorlopen hebt, ontvang je een geautomatiseerd e-mailbericht om het account te activeren. Pas daarna kun je inloggen. Let op! Als NKC-lid dien je het lidmaatschapsnummer en de postcode toe te voegen om herkend te worden als lid! Ook voor het boeken van een groepsreis of evenement heb je dit Mijn NKC-account nodig.

Wat is een schermnaam?

Een schermnaam is een gebruikersnaam. Deze naam moet uniek zijn. Het toevoegen van een getal achter de naam is vaak al een simpele oplossing.

Lidmaatschapsnummer gekoppeld aan bestaand Mijn NKC-account?

Krijg je een melding dat jouw lidmaatschapsnummer al gekoppeld is aan een ander e-mailadres? Dan kun je het beste inloggen met dat andere e-mailadres. Klik indien nodig op het inlogscherm op “wachtwoord vergeten” om een nieuw wachtwoord in te stellen voor dat e-mailadres. Heb je hier hulp bij nodig, neem dan contact op met ons via [email protected] of 033-467 70 70.

Tijdens de registratie krijg ik een melding dat mijn e-mailadres reeds in gebruik is. Wat nu?

Klik op ‘Terug’ en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Ben je het wachtwoord vergeten, klik dan op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Klik op het inlogscherm op “Wachtwoord vergeten” en vul het e-mailadres in. Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Hoe voer ik wijzigingen door in Mijn NKC-account?

Ga naar Mijn NKC via log in-button rechtsboven op de site. Ga naar het tabje ‘Personalia’ en wijzig de nodige gegevens. Vergeet niet om op ‘Opslaan’ te klikken om de wijzigingen door te voeren. Om je lidmaatschapsgegevens te koppelen, moet je zowel het lidmaatschapsnummer als de postcode invullen. Klik pas daarna op Opslaan.

Ik heb een Mijn NKC-account aangemaakt, maar kan niet inloggen. Wat gaat er fout?

Nadat je een Mijn NKC-account geregistreerd hebt, moet het geactiveerd worden. Enkele ogenblikken na de registratie ontvang je een activatiemail. In deze e-mail staat een link om het account te activeren. Soms komt deze e-mail bij de ongewenste mails terecht. Pas nadat het account geactiveerd is, kun je inloggen. Ben je de activatiemail kwijt? Probeer dan in te loggen. Je zult op het inlogscherm een link vinden waarmee je de activatiemail opnieuw kunt laten versturen.