Ontwikkeling en groei van de NKC zet door
Het aantal NKC-leden steeg met 11,7 % en het aantal verkochte verzekeringspolissen met maar liefst 18,4 %. Om de leden nog beter van dienst te zijn, zijn de voordelen van het lidmaatschap uitgebreid. Zo hebben leden gratis toegang tot de nieuwe Campercontact-app met ruim 16 duizend camperlocaties en zijn de reizen en evenmenten nu online te bekijken en te boeken.
Zo mogelijk nog belangrijker om te melden is dat ook de tevredenheid steeg. De algemene tevredenheid nam met 2 % toe naar 93 %, zo bleek uit de Ledenmonitor. Een mooier compliment kunnen leden hun vereniging niet maken! Ook de tevredenheid over de schadeafhandeling door Team Verzekeringen scoort hoog. Maar liefst 90,2 % van de mensen met schade vindt de afhandeling goed tot zeer goed.
Ook in 2014 zetten vrijwilligers en medewerkers zich in om het de leden naar de zin te maken. Onder andere een nieuwe website en de digitale ontsluiting van Kampeerauto magazine staan op de rol.