Juridische Helpdesk


Heb je een juridische vraag of een juridisch conflict op campergebied? Dan kun je als NKC-lid voor juridisch advies terecht bij de NKC Juridische Helpdesk.

Dit is voor NKC-leden onbeperkt en zonder extra kosten.

De Juridische Helpdesk is bereikbaar:

  • maandag tot donderdag tussen 8.00 tot 20.00 uur.
  • vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Je kunt bellen met 033-4342986, je krijgt meestal direct een jurist aan de lijn. Ook kan een kwestie per e-mail worden voorgelegd via juridischehelpdesk@nkc.nl vergeet niet je telefoonnummer te vermelden! Binnen twee werkdagen volgt er een antwoord.
De helpdesk is naast telefonisch en via de mail ook via WhatsApp bereikbaar via 06-40812214.

De NKC Juridische Helpdesk biedt ook ondersteuning per telefoon of e-mail bij het verhalen van schade. Bij leden die de NKC Rechtsbijstand verzekering hebben, wordt schadeverhaal volledig overgenomen en uitgevoerd.

Gratis contract check

Soms is alleen telefonisch advies niet voldoende en moet een contract bekeken worden
om antwoord te kunnen geven op jouw vragen. Voor NKC-leden is dit eenmalig gratis. Een jurist houdt de schriftelijke overeenkomst tegen het licht en geeft snel antwoord op je vragen. Of het nu gaat om een huur- of koopovereenkomst die betrekking heeft op het camperen, juristen staan voor je klaar. Als je twijfelt of jouw zaak campergerelateerd is, bel dan met de NKC Juridische Helpdesk. Zij bespreken dan met je wat je het beste kunt doen.

Blijkt er specialistische ondersteuning nodig die verder gaat dan de NKC Juridische Helpdesk biedt, dan kan de helpdesk leden in contact brengen met een jurist of advocaat en deze tegen een gunstig tarief inschakelen.

De juridische helpdesk, welke in samenwerking met Hello Law wordt ingevuld, is volstrekt onafhankelijk en heeft geen financieel belang bij deze bemiddeling. NKC-leden krijgen vooraf een kostenopgave. Uiteraard zijn er ook beperkingen. De service geldt alleen voor zaken die met de camper of het camperen te maken hebben.